هشدار آقاي خاص به جان تري
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
هشدار آقاي خاص به جان تري
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیاخبار جدیدهشدار آقاي خاص به جان تري

تعداد بازدید : 318
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 12
عضويت : 6 /5 /1393
هشدار آقاي خاص به جان تري
منبع : WWW.VARZESH3.COM سایت ورزش3 سرمربي پرتغالي چلسي به کاپيتان انگليسي تيمش هشدار داد تصور نکند تمديد قراردادش در پايان فصل آينده هم تضمين شده است.برخلاف فرانک لمپارد که چلسي حاضر به تمديد قراردادش نشد و او را بازيکن آزاد معرفي کرد، آبي‌پوشان لندن قرارداد کاپيتان 33 ساله خود را براي يک فصل ديگر تمديد کردند اما گفته مي‌شود که تري از مسئولان باشگاه خواسته قرارداد او را براي فصل آينده هم تمديد کنند.

به نقل از تسنيم، مورينيو گفت: اينکه تري مي‌خواهد يک فصل ديگر هم به مدت قراردادش اضافه شود خوب است اما او قبل از آن بايد نگران عملکردش باشد. براي کنار آمدن با چنين بازيکناني بهتر است از همين قراردادهاي يک ساله استفاده کرد.

آقاي خاص افزود: عملکرد جان در فصل گذشته به گونه‌اي بود که من به ياد نمي‌آورم تا به حال فصل بهتر از آن را تجربه کرده باشد، به همين دليل فکر مي‌کنم که او امسال هم مي‌تواند چنين فصل را تجربه کند.

جان تري و گري کاهيل فصل گذشته جزو برترين زوج‌هاي دفاعي ليگ برتر بودند چرا که در کل فصل تنها 28 بار دروازه‌ آبي‌پوشان لندن باز شد.اگه خوندین نظر بزارینسرمربي پرتغالي چلسي به کاپيتان انگليسي تيمش هشدار داد تصور نکند تمديد قراردادش در پايان فصل آينده هم تضمين شده است.

یکشنبه 12 مرداد 1393 - 22:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.



تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ